Subject: FW: LC2648 Pärna tee 12 kinnistu elektriliitumine. Külitse alevik, Kambja vald, Tartu maakond
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 10:42:26 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Palun infot planeeritava kergliiklustee kohta – kas on plaanis ikka rajada
ning palun saatke projekt, kui on.

Hetkel on seal heinamaa ja mind huvitab, kas praegu sellisel kujul
projekti kooskõlastaksite?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Joosep Kaur <[email-masked]>
Sent: reede, 25. oktoober 2024 10:37
To: Rebane, Raido <[email-masked]>
Subject: RE: LC2648 Pärna tee 12 kinnistu elektriliitumine. Külitse
alevik, Kambja vald, Tartu maakond

Tere,

Anname teada, et tegemist on riigimaaga mille volitatud asutus on
Transpordiamet. Transpordiamet koostab teeprojekti ja saab anda Teile
täpsemad kõrgused. Palun pöörduda Transpordiameti poole.

Lugupidamisega

JOOSEP KAUR

teedespetsialist

Kambja Vallavalitsus

(+372) 53029187

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Rebane, Raido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 22, 2024 2:09 PM
To: Joosep Kaur <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: LC2648 Pärna tee 12 kinnistu elektriliitumine. Külitse alevik,
Kambja vald, Tartu maakond

Lp Joosep Kaur

Tel 5302 9187

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Pärna tee 12
kinnistu elektriliitumise projekti Külitse alevikus, Kambja vallas, Tartu
maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus liitumiskilp ja uus jaotuskilp Pärna tee 12
kinnistule ning pikendatakse olemasolev maakaabel uute kilpideni.

Saadan Teile asendiplaani – kas kilpide asukoht on sobiv ning kas on
olemas teeprojekt või mingi joonis, kust saaks vaadata planeeritud tee
kõrgust, et uued kilbid pärast maa-alla ei jääks?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.